Sistema idraulicu di spinta sincrona adupratu in u primu prughjettu di trasmissione ibrida DC in più fasi UHV in u mondu

Stu prughjettu utilizza u sistema idraulicu di spinta sincrone Canete per trasferisce u trasformatore in a pusizione designata in modu sicuru è senza intoppi.

Cum'è u primu prugettu di trasmissione ibridu in più fasi UHV di u mondu in u mondu, hà purtatu energia pulita luntana à e persone di e grande cità è hà servutu a sucietà verde è bassa di carbone di u paese. U prutagunista d'oghje hè u trasformatore 526T, chì hà da compie u compitu di cunvertisce a putenza DC à longa distanza in putenza CA per usu cutidianu.

U trasformatore deve esse spostatu in a pusizione designata, aduprendu u nostru sistema idraulicu di spinta sincrona, supportendu u cilindru idraulicu 60T-1000mm è u dispositivu di serraggio di a rota QU70. Mandendu istruzzioni attraversu u sistema di cuntrollu di l'urdinatore, i dui cilindri spingenu in modu sincrone per fà avanzà lentamente u trasformatore. Bona sicurezza è affidabilità, altu gradu di automatizazione è facilità d'operazione.

Jiangsu Canete furnisce sistemi idraulici sincroni affidabili è apparecchiature idrauliche in u campu di elevazione, sollevamentu è spinta pesanti. Personalizza regolarmente soluzioni di elevazione sincroniche, di sollevamentu è di spinta per grandi prughjetti intornu à u mondu. Benvenutu per cunsultà!


Tempu di posta: Apr-06-2020